Reputation Management - Top tippek egyenesen az iparági profiktól!
Ha helytelenül vagy nem hatékonyan kezelik, a hírneve károsodása vállalkozásának kudarcát okozhatja. Ezért a hírnévmenedzsment olyan készség, amelynek elsajátítására minden feltörekvő cégtulajdonosnak időt kell szánnia. Az alábbiakban bemutatott információk és útmutatások megismerése nagyszerű módja e kulcsfontosságú folyamat megkezdésének.
Szánjon időt és gondolja át alaposan, mielőtt bármilyen panaszra válaszolna. Azzal, hogy higgadt marad és alaposan átgondolja, hogyan fog reagálni az interneten, megőrizheti a hírnevét. Mielőtt választ adna egy panaszra, olvassa el többször is a válaszát. Ha lehetséges, kérjen meg egy alkalmazottat, hogy olvassa el a választ, hogy megbizonyosodjon arról, hogy az megfelelő.
Tegyen közzé moderálási irányelveket minden egyes weboldalán és közösségi médiafelületén. Az irányelvek közzétételével látogatói tudni fogják, hogy mi az elfogadható és mi nem elfogadható válasz az Ön weboldalán és közösségi médiaoldalain. Ha valaki olyasmit tesz közzé, ami nem felel meg az irányelveknek, távolítsa el a bejegyzést, és adjon magyarázatot arra, hogy miért távolították el a bejegyzést.
Győződjön meg arról, hogy minden közösségi médiafiókját professzionálisan működteti. Ne akarjon felkérni valakit, hogy képzettség nélkül futtassa őket, mivel negatív hírnevet adhat a vállalatának. Legyen személyeskedő az ügyfeleivel, hogy az emberek ne tekintsék embertelennek, de ne vigye túlzásba.
Amikor a közösségi médiaoldalán szerepel, győződjön meg róla, hogy igyekszik a lehető legvalóságosabbnak tűnni. Ha megpróbál túlságosan vállalati vagy túlságosan laza hangot megütni, csak egy nagy csalónak fog tűnni. A legjobb, ha talál valami középutat, ami lehetővé teszi, hogy természetesebben viselkedjen.
A közösségi média lehet vállalkozása barátja vagy ellensége. Meg kell tanulnia, hogyan használhatja az előnyére. Hozzon létre saját oldalakat olyan oldalakon, mint a Facebook és a Twitter. Nyugodtan foglalkozzon az ügyfelek aggodalmaival, és tegyen meg mindent, hogy boldoggá tegye őket. Ez óriási hasznára válik vállalkozásának.
Ha vállalkozása van, nagyon fontos, hogy kialakítson egy folyamatot a negatív értékelések kezelésére. Mindig megfelelően és gyorsan reagáljon a negatív véleményekre; ellenkező esetben a hallgatása közömbösségnek tűnhet. Ugyanilyen fontos, hogy a pozitív értékeléseket elismeréssel és megerősítéssel nyugtázza.
Nehéz lehet nyugodtnak maradni, ha valaki rosszat mond az Ön vállalkozásáról. A legjobb, amit tehet, hogy nyugodt marad, és egyenesbe hozza ezeket a megjegyzéseket. Ha az olvasók az érvelés mindkét oldalát megnézik, akkor saját ítéletet tudnak alkotni.
Maradjon résen, amikor a rossz üzleti hírnév elleni védekezésről van szó. Még ha mindent megtett is a jelenlegi problémák megoldása érdekében, a jövőben mindig lesznek újabbak. a dolgok szemmel tartása biztosítja, hogy azok nem fognak kicsúszni a kezéből.
Az ügyfelek megjegyzései valami olyasmiben, mint a Twitter, megalapozhatják vagy megtörhetik egy vállalat hírnevét. A hír olyan gyorsan terjed a világhálón, hogy ha egy nagyvállalat hibázik, az emberek világszerte perceken belül értesülnek róla. Figyelje, hogy mit beszélnek a Twitteren a vállalatával kapcsolatban, és adott esetben reagáljon, hogy megvédje a vállalat hírnevét.
A jó online hírnévkezelés kulcsa a tervezés, a közösségi médiaoldalak gondos nyomon követése és a keresőmotor-optimalizálás szakértő alkalmazása. Ezek a kulcsfontosságú tevékenységek segítenek előre jelezni és elkerülni az elégedetlen ügyfelek és trollok által okozott problémákat. Ügyeljen arra, hogy eltávolítsa azokat a káros megjegyzéseket, amelyek semmit sem tesznek hozzá a közösségi médián belüli interakciókhoz, és használja jól a kulcsszavakat, hogy legjobb tartalmait a keresőmotorok rangsorának élén tartsa.
Ha egy üzletember hírneve csorbát szenved, a következmények igen súlyosak lehetnek. A folyamatos sikerhez elengedhetetlen, hogy tudja, hogyan kerülje ki a golyókat, és hogyan erősítse meg a megingó hírnevet. Ha ezeket a tippeket mindig kéznél tartjuk, bármely vállalkozó számára lehetővé válik, hogy átmenetileg zord vizekre evezzen, és teljes mértékben talpra álljon.
sas utca, generálkivitelező, generál kivitelező, somogyi béla utca, vörösmarty tér felújítás
sas utca, generálkivitelező, generál kivitelező, somogyi béla utca, vörösmarty tér felújítás
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.