Nem kell máshová menni, kiváló email marketing tanácsok itt.
Szeretné, hogy képes legyen népszerűsíteni a weboldalát, és rajongókat építeni, hogy webhelye nagyobb forgalmat kapjon? Ha igen, akkor jó helyen jár, ez a cikk néhány olyan információt fog átnézni, amelyek segítségével tájékoztathatja magát, hogy mik azok a szükséges lépések, amelyeket meg kell tennie ahhoz, hogy webhelyét email marketinggel népszerűsítse.
Az ünnepek alatt minimalizálja a hagyományos e-mail marketingtevékenységeket. Az ügyfelek a családdal és a barátokkal vannak elfoglalva, és kevésbé valószínű, hogy figyelnek az üzleti e-mailekre. Így jóval nagyobb az esélye annak, hogy a spam-dobozban landol, aminek hosszabb távú következményei lehetnek az Ön eredményére nézve. Ez alól a legfőbb kivételt a közvetlenül az ünnepi tevékenységekhez kapcsolódó vállalkozások jelentenék. Egyébként adjon magának egy kis pihenőt, és élvezze ki a saját pihenő idejét. Az üzlet egy-két napon belül újra sínen lesz.
Bár az online promóció elengedhetetlen, ne hagyja figyelmen kívül a levelezőlistájának offline promóciójának lehetőségét sem. Mind az új feliratkozók, mind a potenciális ügyfelek megszerzése érdekében keressen minden lehetséges lehetőséget a hírverésre. Néhány nagyszerű lehetőséget találhat a hálózatépítési eseményeken, kereskedelmi bemutatókon, konferenciákon és helyi összejöveteleken.
Üzenetenként maradjon egy témánál, és ne kanyarodjon el. Ne akarja untatni vagy túlterhelni ügyfeleit túl sok tartalommal a kiküldött e-mailekben. Fejlesszen ki egy fő üzenetet, és gondoskodjon arról, hogy az rövid és tömör legyen. Ügyfelei minden bizonnyal értékelni fogják az erőfeszítéseit.
Mindenképpen kérjen engedélyt, mielőtt e-mailben lépne kapcsolatba bárkivel. A nem kívánt e-maileket valószínűleg spamnek fogják tekinteni, és az emberek hajlamosak lesznek törölni vagy figyelmen kívül hagyni őket, nem törődve a tartalommal. Még az is előfordulhat, hogy ezzel megsérti az internetszolgáltatója szabályzatát.
Ne foglalja bele az e-mail marketingkampányába a hírlevelek használatát. Helyette küldhet az opt-in listáján szereplő embereknek releváns e-maileket bizonyos témákról. Több embert fog vonzani, ha tudják, hogy csak olyan információkat fognak kapni, amelyek érdeklik őket, és nem kell egy egész hírlevelet átrostálniuk, hogy megkapják azokat.
Az e-mail marketingkampány kidolgozásakor az anyagot professzionális megjelenésűvé kell tennie. Ha nem tűnik professzionálisnak, az ügyfelek úgy fognak átmenni rajta, hogy egyáltalán nem fognak rá figyelni. Rengeteg átverés és kéretlen e-mail kering, és az Ön legitim marketingkampányának úgy kell kitűnnie, mint olyasvalaminek, amit tovább akarnak vizsgálni.
Meséljen el egy történetet az e-mail marketingkampányával. Át kell gondolnia, hogyan ragadja meg az olvasók figyelmét. Hogyan lehetne jobban megragadni a figyelmüket, mint egy olyan történetet elmesélni, amely az Ön üzleti résében elért sikerrel jár. Ez felkelti az érdeklődésüket, és lehetőséget ad arra, hogy új ügyfeleket szerezzen.
Az e-mail marketingkampányában próbáljon meg minden egyes üzenetnek személyes hangot adni. A címzettek sokkal nagyobb valószínűséggel reagálnak pozitívan egy olyan e-mailre, amely nem túlságosan hivatalos és távolságtartó. Ha ezek az üzenetek a vállalat egy fontos személyétől származnak, például az elnöktől vagy a vezérigazgatótól, az jobb benyomást kelt az ügyfelekben.
Ne keveredjen bajba azzal, hogy nem kér engedélyt. Ez spammelésnek minősül, és ezért büntetést kaphat, valamint az összes levelét visszautasíthatják, ami visszavonhatatlanul károsíthatja vállalkozását. Azzal, hogy engedélyt szerez az e-mail marketing használatára, pozitív kapcsolatot alakít ki az ügyfelekkel, akik folyamatosan visszatérnek majd.
Az e-mail marketing olyan eszköz, amelyet mindenkinek használnia kell. Ennek oka, hogy szinte semmilyen hátránya nincs a használatának. Ha az emberek frissítéseket akarnak kapni a webhelyéről, akkor fel kell iratkozniuk a levelezőlistájára, ezért használja fel a ma szerzett információkat, és népszerűsítse webhelyét.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.