Szőnyegtisztítás és keresőmarketing

2021. szeptember 15. 10:54 - Fűtésszerelés Péter

Tippek a Facebook marketing használatához az Ön vállalkozásában!

Tippek a Facebook marketing használatához az Ön vállalkozásában!

 

A Facebook egy olyan oldal, amelyet rengeteg ember használ naponta. Ez azt jelenti, hogy jó hely a marketingüzenetek eljuttatására. Ha ez olyasmi, amivel segíteni szeretne valaminek a népszerűsítésében, akkor a legjobb helyen jár. Olvasson tovább, és megtudhat mindent, ami a Facebook marketinghez tartozik.

 

Frissítse rendszeresen a Facebook-oldalát. Ne habozzon minden reggel új frissítést közzétenni, ha úgy találja, hogy a feliratkozói legalább naponta egyszer megnézik a Facebookot. Ha a feliratkozói valószínűleg nem nézik gyakran a Facebookot, osszon meg egy heti frissítést, hogy ne árassza el őket túl sok frissítéssel.

 

Ha képeket oszt meg rajongói bázisával, győződjön meg róla, hogy pontosan tudja, kit vagy mit ábrázolnak. Ha egy személyről posztol egy képet, és azt mondja, hogy valaki más az, az nagyon szörnyű. Ez azt a benyomást keltheti az emberekben, hogy nem egyének a szemében.

 

Legyen óvatos a hirdetésekként közzétett képekkel, mivel a képnek csak 20%-a lehet tényleges szöveg. Ha végül olyan képet küld be, amely több mint 20%-ban tartalmaz szöveget, azt elutasítják, és elvesztegetheti az idejét. Legyen kreatív, és készítsen olyan képet, amely megragadja a közönség figyelmét.

 

Ajánljon valamit cserébe a Facebook-oldalán való regisztrációért cserébe. Azzal, hogy a látogatók regisztrálnak az oldalán, folyamatos párbeszédet folytathat velük a vállalkozásáról. Ha felajánl nekik valamit, például egy nyereményjátékban való részvételt, akkor nagyobb valószínűséggel regisztrálnak az oldalára, és értékes ügyfelekkel látják el vállalkozását.

 

Kövesse nyomon, hogyan teljesít az oldala. Figyelje Facebook-oldalának forgalmát. Úgy tűnik, milyen bejegyzések és tartalmak kapják a legtöbb figyelmet az ügyfelei részéről? Figyelje meg, hogy mi az, ami igazán érdekli az embereket, és mi az, ami nem. Tartsa számon ezeket az információkat, hogy jobban tudjon tervezni a jövőre nézve.

 

Kérdésekkel vegye rá előfizetőit, hogy interakcióba lépjenek Önnel. Megkérheti például az embereket, hogy osszanak meg Önnel egy vicces anekdotát, vagy mondják el a véleményüket egy bizonyos témáról. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy előfizetői interakcióba lépjenek önnel és egymással.

 

Igényelje az URL-címét a Facebookon, és ne engedje meg magának, hogy túl sokáig ugyanaz az alapértelmezett URL-cím legyen. Azt akarja, hogy az emberek megtalálják Önt, ezért próbálja meg használni a cégnevét különleges karakterek nélkül. Így egyszerűbb lesz valakinek megtalálni az oldalát, és megnézni, mit kínál.

 

Találja ki a legjobb időpontot a facebook bejegyzéseiben. Több figyelmet kapnak a frissítései, ha akkor teszi közzé őket, amikor a feliratkozói ellenőrzik a Facebookot. Megoszthatja például a frissítéseket dél körül, ha a feliratkozói valószínűleg ebédszünetben nézik meg a Facebookot, vagy megoszthatja a frissítéseket este.

Ha linkeket oszt meg ügyfeleivel a Facebookon, ügyeljen arra, hogy azokat valamilyen szöveg kísérje. Ezt pozitívabban fogják értékelni, mintha véletlenszerűen posztolna linket link után. A szöveg közzététele arra is ösztönzi a felhasználókat, hogy kommenteljenek, ami remek módja egy vita elindításának.

 

Ne helyezzen el olyan képeket az oldala borítóján, amelyek nem jó minőségűek és/vagy nem relevánsak a vállalkozásához. Lehet, hogy lát egy szép képet, amelyről úgy gondolja, hogy tetszeni fog az embereknek, de semmi értelme nem lesz közzétenni, ha semmi köze ahhoz, amit árul.

 

Most már tudnia kell, hogy mi kell ahhoz, hogy bekapcsolódjon a Facebook marketingbe. Elég sok munkának tűnhet, de a végén megéri. Gondoljon arra, hogy milyen jól fog menni, ha az emberek hallanak arról, amit marketingel. Ne késlekedjen tovább, és mielőbb ültesse át a gyakorlatba az itt olvasottakat!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szonyegtisztitasbp.blog.hu/api/trackback/id/tr2316689506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Szőnyegtisztítás és keresőmarketing
süti beállítások módosítása

kisteherautó bérlés üzemorvosi vizsgálat kisteherautó bérlés Budapest keresőmarketing teherautó bérlés üzemorvosi vizsgálat üzemorvos