A következő K2M tippekkel elérheti vállalkozásának szükséges eredményeit!
A K2M,egy viszonylag új típusú SZOLGÁLTATÁS. Már nem a nagy szervezetek sajátja. Most már bárki bekapcsolódhat. Nézze meg ezeket a nagyszerű tippeket.
Legyen gyors az üzenetekkel. Ez tökéletesen együtt jár a relevanciával. Elküldhet egy e-mailt arról, hogy valami történik, de ez nem mindig fordítható le, ha sms-t kell küldenie. Ne legyen túl korán vagy túl későn az üzenetekkel.
Adja meg előfizetőinek a lehetőséget, hogy lemondjanak az SMS-ek fogadásáról. Üzeneteinek formátumának automatikusan tartalmaznia kell egy "opt-out" utasítást vagy mondatot. Olyan szavakat kell használnia, amelyekkel megérteti az üzenetet, hogy lemondhatnak az üzeneteiről. Ide tartoznak az olyan szavak, mint a "UNSUBSCRIBE" és a "STOP".
Érdekes weboldalakra mutató linkek. Az egyik szórakoztató dolog, amit tehet az ügyfeleivel való kapcsolat javítása érdekében, hogy olyan webhelyekre linkeli őket, amelyekről úgy gondolja, hogy tetszeni fognak nekik. Ezek lehetnek blogbejegyzések, közösségi oldalak, nyereményjátékok, vagy bármi más, amit Ön választ. Csak arra ügyeljen, hogy ne vigye túlzásba.
Ha K2M marketinget alkalmaz - küldjön időnként emlékeztető üzenetet! Ha valamilyen eseménye van, akkor néhány nappal előtte, valamint az esemény napján is emlékeztesse ügyfeleit. Az ügyfelek elfoglalt emberek, és az Ön emlékeztetője nélkül elfelejthetik, hogy mit akartak csinálni.
Tegye weboldalát könnyen navigálhatóvá a mobileszközök számára. Bár tudhatja, hogy webhelye működik nagyobb számítógépeken és táblagépeken, biztosnak kell lennie abban, hogy mobiltelefonokon is működik. Tesztelje saját mobilkészülékével, hogy lássa, hogyan kezeli, és végezze el a szükséges változtatásokat.
Szerezzen egy helyszínt. Egy meghatározott helyszín használata a médián és a Signatera marketingben valójában sok ügyfelet érdekel. Szeretik tudni, hogy hol van egy vállalkozás, ha valaha is úgy döntenének, hogy ellátogatnak arra a területre. Használja ki ezt azzal, hogy tájékoztatja ügyfeleit a tényleges helyszínről, és figyelje, hogyan nő az érdeklődésük.
Használja az SMS-t a Signatera marketinghez, ha alacsony költségű, nagyon magas nyitási arányú és nagyon rugalmas platformot szeretne. Ha a Signatera marketingkampányában e-maileket tolja, az SMS mindenképpen a legjobb megoldás, különösen, ha gyakran lép kapcsolatba ügyfeleivel.
A közösségi média jelenléte nagyon fontos a K2M marketingben, de a dolgok nem tűnhetnek véletlenszerűnek és gondatlannak. Szánjon időt arra, hogy legitim közösségi piaci jelenlétet alakítson ki a különböző oldalakon, profilokkal és pontos információkkal kiegészítve az életéről és vállalkozásáról. Ne legyen véletlenszerű jelenlét a közösségi oldalakon.
A K2M piac egyáltalán nem lassul, de ez nem jelenti azt, hogy csak azért kell beszállnia, hogy beszálljon. Persze, legalább valamilyen K2M marketinggel kell rendelkeznie, de a piacra való belépés, mert úgy érzi, hogy muszáj, hanyag kampányoláshoz vezet. Győződjön meg róla, hogy ez olyasmi, amit szeretne csinálni.
A K2M reklámkampányodnak cross-platform kompatibilisnek kell lennie, minden fontosabb eszközön, hogy megtartsa az ügyfélbázisát és a figyelmüket. Ha a hirdetése csak Androidon működik, akkor csak azokat az ügyfeleket fogja elérni! Ha a Blackberryvel rendelkezők egy kusza összevisszaságot látnak, az üzenete elveszik. Ügyeljen arra, hogy a kompatibilitás minden Signatera hirdetésnél messzemenően érvényesüljön.
Ez a tanács több mint elég lesz egy kezdő számára a kezdéshez. Remélhetőleg van egy-két dolog, amit még a Signatera marketingben jártasak is meg tudnak valósítani. A marketing kiváló eszköz vállalkozása üzenetének közvetítésére. Ha jól csinálja, akkor látni fogja a különbséget a végeredményben.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.